DLS Performance M3710i er en 7x10 tommer stor kjempe med utrolig potensial i lydbygget! Selv om det er en 7x10" høyttaler, får den ofte plass i 6x9-hull. Det er en 3-veis konstruksjon og er også oppfølgeren til den legendariske Reference R1073. Med M3710i har DLS samlet sin lange erfaring og utrolige kunnskap om komponenter for å designe en høyttaler med bra driv og en vanvittig mengde vellyd. Det er vanskelig å finne en bedre 6x9" på markedet!
- Allsidig høyttaler!
- Passer i de fleste 6x9-hull
- Selges i par
- 120W RMS / 200W MAX
- Frekvensområde 30 - 20.000Hz
- 90dB følsomhet
- 4 Ohm
Performance M3710 har en 1" silkdome mellomregister og 0.8" mylardiskant som gir et detaljert og sømløst lyd, med god balanse. En høyttaler som spiller bra over alle frekvenser. Baselementet har en kon i vevd glassfiber med gummisurround. Kraftfullt magnetsystem gir god kontroll over bassen og gir en veldig rask og presis bass. I riktig boks, og via riktig deling, kan du enkelt forvandle dette høyttalerparet til et vanvittig kompetent basspar - og er av denne grunn utrolig populært i veteranbiler, blant annet!
Det nye forbedrede DLS CCi2 er et kompakt slutttrinn med overraskende mye effekt! I brokoblet modus leverer slutttrinnet 1x340 Watt RMS i 4 Ohm og passer derfor veldig bra til blant annet å drive en lettdreven basskasse. Et slutttrinn som passer godt til deg som driver med et morsomt lydprosjekt i bilen! CCi 2 har en detaljert lyd med typisk DLS-følelse. Et fantastisk tilskudd i det seriøse lydbygget!
- 2x110W i 4 Ohm
- 2x170W i 2 Ohm
- 1x340W i 4 Ohm, brokoblet
- Frekvensområde 10-50.000 Hz
- Høynivå med autostart
- Kompakt!
Den kompakte størrelsen gjør det veldig lett å plassere selv i installasjoner der det er dårlig med plass. Et innebygd inn/utkoplingsbart lavpassfilter til subbass, variabelt mellom 50-500 Hz. Høypassfilter som er variabelt mellom 50-500 Hz. Innebygde beskyttelseskretser stenger av trinnet ved overbelastning.
Et perfekt slutttrinn for å forbedre lydbildet i bilens framsystem!
Spesifikasjoner
Inngang for høynivå med AUTO-start
THD @ 5W, 1000 Hz, er bare 0,02%
Dempingsfaktor: >150
Signal/støy-forhold: 110 dBA
Bass-EQ: variabel 0- til +6 dB